تولید برد ماشین لباسشویی تولیدکننده برد ماشین لباسشویی

تولید برد ماشین لباسشویی توسط برترین تولیدکننده برد ماشین لباسشویی

برد ماشین لباسشویی به عنوان مغز ماشین لباسشویی عمل می کند. وظیفه ی برد ماشین لباسشویی کنترل سایر قسمت های ماشین است. برد ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات مورد استفاده در ماشین لباسشویی است، مهم ترین وظیفه ان کنترل و هدایت دستورات صادره از دکمه ی استارت برای شروع عملیات شست و شو و زمان سنج است.

برد ماشین لباسشویی چیست و چه انواعی دارد؟

زمان سنج وسیله ای برای تعیین زمان شست و شوی ماشین است.

اگر برد ماشین لباسشویی دچار خرابی شود شما دیگر قادر نیستید از ماشین لباسشویی استفاده کنید. مشکل این قطعه می تواند باعث آسیب به دیگر قسمت های سیستم شود.

علل خرابی برد لباسشویی

خرابی برد لباسشویی دلایل زیادی می تواند داشته باشد. اجزای تشکیل دهنده ی برد ماشین لباسشویی عبارتند از: خازن ها و فیوزها است . یکی از علل سوختن برد الکترونیکی نوسان برق می باشد. سوختن برد به دلیل اتصالی در خازن آن رخ می دهد . همچنین درست عمل نکردن قطعات داخلی ماشین لباسشویی دلیل دیگری است که باعث خرابی می شود .ممکن است اب به درون برد ماشین لباسشویی نفوذ کرده و با ایجاد اتصالی در سیم پیچ داخلی برد برد بسوزد. در چنین شرایطی بدنه ی ماشین لباس شویی نیز دارای برق بوده و خطرناک می باشد. اگر دلیل سوختن برد ماشین لباسشویی مشکل در فیوزها و خازن های آن باشد قابل تعمیر است.

نشانه های خرابی برد ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی برنامه ی شست و شو را درست انجام نمی دهد ویا پنل جلوی ماشین از کار افتاده و یا درست کار نمی کند این نشانه خرابی است .

تعمیر برد ماشین لباسشویی

بسته به نوع خرابی برد  یا باید ان را تعمیر کرد یا تعویض .این کار باید توسط کارشناسان امر صورت گیرد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.اگر قطعه ای مدام تعمیر شود اما درست عمل نکند بهتر است ان قطعه را  تعویض کنید اگر به اینمورد توجه نکنید نه تنها قطعات دیگر ماشین را خطر خرابی تهدید می کند بلکه زمان و هزینه ی زیادی نیز هدر می رود.

خرید برد ماشین لباسشویی

شما می توانید از فروشگاه های معتبر که خدمات پس از فروش برای خرید برد ماشین لباسشویی اقدام کنید. سایت هایی نیز وجود دارند که این خدمات را به شما ارائه می دهند. مشکلی که برای تامین قطعات ایجاد شده است نبود قطعات لوازم خانگی و برد ماشین لباسشویی به واسطه ی ایجاد تحریم ها ،است. اما از آن جا که این قطعات نیاز مردم کشور هستند باید برای تامین آن ها راهی اندیشید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آران صنعت پارس مدار می باشد.
انتخاب زبان »